środa, 13 stycznia 2016

Koktajl z awokado

Cześć!

Kiedyś na samą myśl o awokado robiło mi się niedobrze. Poza tym jest najbardziej kalorycznym owocem 160 kcal w 100g! Kto by chciał to jeść?
Dorosłam. I zmieniłam zdanie. Lepiej późno niż wcale. Mam nadzieję, że Wy jecie awokado. Dla mnie najlepszą opcją jest wykorzystywanie awokado do przygotowania koktajlu. I taki właśnie dziś proponuję.

KOKTAJL Z AWOKADO I MLEKIEM SOJOWYM

Co potrzebujemy?
1/2 awokado
1 banan
natka pietruszki
mleko sojowe waniliowe (może być naturalne)



4 komentarze:

  1. Cześć,ostatnio zakupiłam awokado, nigdy wcześniej go nie próbowałam więc lepiej późno niż później ;)
    Jednak chyba jeszcze nie dorosłam do jego smaku. Ale może kiedyś wypróbuję ten przepis i mi przypasuje do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam ;) Awokado jest zdrowe. Jego smak nie urzeka, ale w tym koktajlu z mlekiem waniliowym smakuje świetnie ;)

      Usuń
  2. Świetny pomysł na avocado! Musze wypróbować! ;) A tymczasem zapraszam do siebie http://pozytywnie-i-aktywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! ;)
      Odwiedzam Twojego bloga i trzymam kciuki! :)

      Usuń